Bestelinfo
U kunt gemakkelijk via de webshop onze producten bestellen door bij de desbetreffende product op de button kopen te drukken en de aangegeven stappen te volgen.
Wilt u liever telefonisch bestellen? Dat kan op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur op telefoonnummer 079 – 360 88 98.
Betaalmogelijkheden
Wij bieden u de mogelijkheid om te betaling met Paypal of Ideal. Nadat de betaling is verwerkt, nemen wij uw bestelling in behandeling. U ontvangt van ons een email zodra de bestelling wordt verzonden.
Leveringsinfo
Bestellingen die op maandag tot en met vrijdag zijn gedaan verzenden we binnen 1 tot 2 werkdagen. De levertijd voor onze producten is 1 tot 3 werkdagen tenzij anders vermeld. Verzending is gratis voor bestellingen boven de €100, anders bedragen de verzendkosten € 9,75. Onze pakketten worden aangetekend met track&trace verzonden via Post NL.
Genoemde aanbiedingen en prijzen gelden alleen bij D&B Inbouwstation en gelden niet in combinatie met andere aanbiedingen. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW/BPM tenzij anders aangegeven. Alle producten hebben fabrieksgarantie, periode afhankelijk van het product tenzij anders aangegeven. Wijzigingen en typefouten voorbehouden. Afbeeldingen kunnen afwijken van de standaard specificaties.
Retourneren/herroepingsrecht
U heeft het recht door D&B Inbouwstation geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden als retour. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product te retourneren in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en vermelding van de reden van retourzending. Indien de artikelen ongebruikt en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet D&B Inbouwstation de betaalde prijs, met uitzondering van de verzendkosten van de zending, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na retourontvangst van de artikelen. Wanneer de door D&B Inbouwstation afgeleverde artikelen niet binnen de 14 dagen zijn teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.
Klachtenregeling
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dnbinbouwstation.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bekijk hier onze algemene voorwaarden.